SaDa Common Blog

Művészet, mindennapok, életképek, bánatok és örömök, átélt és vágyott pillanatok Samu és Dave szemszögéből.

Címkék

blogjaink

Óra

Naptár

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Szerkesztők

Domján Dávid
Dave

Samu Zoltán
Samu

Tiszteletbeli szerkesztő:


Leszkovszki Péter
Peti

Licenc

Creative Commons Licenc

Hogy is van ez? - Samu

2007.04.22. 22:04 | Sa-Da | Szólj hozzá!

Címkék: médiavilágunk elmés

Mostanában figyeltem fel a Blikk új reklámjára, ami egy kis körítéssel a következőket mondja:
-
”Egy őszinte világban nem lenne ránk szükség”
”Vége a képmutatásnak”
-
Maga a reklámfilm szerintem nem rossz. Rövid, egyértelmű, még talán viccesnek is mondható, és még az őszinteség magasztos eszméje is szárnyra kap benne.
Ami engem mégis zavar, az az, hogy a két szlogent végiggondolva, ez a reklám önmagának mond ellent. A fentiek szerint egy a hazug világban az embereknek Blikket kell olvasniuk, hogy megtudják az igazságot. Mivel elég sokan veszik ezt a napilapot – mert minden bizonnyal szükségük van rá – teljesen egyértelmű, hogy nem őszinte világban élünk. Persze ezt nem csak ebből tudjuk, de ez most más kérdés. De akkor miért mondják, hogy vége a képmutatásnak? Hiszen, ha vége lenne, az azt jelentené, hogy a világ őszinteségi rohamot kapott. Ebben az esetben viszont nem lenne szükség a Blikkre, és a reklámra sem.
Összegezve, ebből az derül ki, hogy a Blikk igazmondása nem más, mint képmutatás. Vagy hogy is van ez?

A bejegyzés trackback címe:

https://sa-da.blog.hu/api/trackback/id/tr9762142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása